رویدادها آرشیو خبر ها
اوج حساسیت ! از بازگشت جنجالی ایگوایین به ناپل تا قهرمانی و صعود به فینال ...

اوج حساسیت ! از بازگشت جنجالی ایگوایین به ناپل تا قهرمانی و صعود به فینال ...

به دو دیدار حساس تیم های ناپولی ― یوونتوس در رقابت های سری آ و کوپا ایتالیا نزدیک می شویم و این مسابقه ها از چند لحاظ حائز اهمیت فراوان می باشد.

 

موضوع اول:

 

حضور دوباره ی گونسالو ایگوایین در شهر ناپل بعد از انتقال جنجالی او به یووه باعث شده تا حساسیت های زیادی در این رابطه به وجود بیاید و همه در انتظار واکنش هواداران ناپلی به ایگوایین و پوشیدن پیراهن یووه در سن پائولو هستند.

 

امروز در همین رابطه بیش از 10 نفر از بازیکنان قدیمی دو تیم یوونتوس و ناپولی، این موضوع را دلیل اصلی حساسیت این بازی برشمرده اند.

 

موضوع دوم:

 

ناپلی ها در فاصله ی 10 امتیازی تیم یوونتوس هستند و امیدوارند که با برتری مقابل یووه، فاصله ی امتیازات خود را با تیم یووه کاهش دهند و از طرفی در انتظار لغزش رمی ها و صعود به رده ی دوم جدول باشند. فاصله ی ناپولی و رم 2 امتیاز می باشد.

 

موضوع سوم:

 

دو تیم ناپولی ― یوونتوس ابتدا در رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و تنها 3 روز بعد، دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که یووه بازی رفت را با نتیجه ی 3‐1 به سود خود خاتمه داده است.

 

این 3 موضوع از دلایل حساسیت بازی دو تیم می باشند و همه از حضور دوباره ی ایگوایین در ورزشگاه سن پائولو و این بار با پیراهن یووه، به عنوان عامل اصلی حساسیت و ایجاد تنش ها یاد کرده اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: